فاطرنوشت

خرید بک لینک
خیلی کوتاه...

به همین سادگی...

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

میلاد بانوی آب و آیینه....زنی از خاک، از خورشید، از دریا، قدیمیترزنی از هاجر و آسیه و حوا قدیمیترزنی از خویشتن حتی، از أعطینا، قدیمیترزنی از نیّت پیدایِش دنیا، قدیمیتر که قبل از قصۀ »قالوا بلی» این زن بلی گفتهستنخستین فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

کاش میشد برای هدیه روز مادر

به همه مادرها

یک روز مرخصی اجباری داد

نه فقط از اداره و کار رسمی

حتی از خانه و کار معمول روزانه

.

.

.

یک روز کاملا زنانه و حتی دوستانه

شاید یک فیلم خوب در سینما، یک چایی و کیک شکلاتی در کافی شاپی که در مجردی می رفتیم، قدم زدن در یک پارک خلوت با یک دوست و برای من حتی یک کوه دو نفره با نفیسه

شاید خستگی یک سال مان این طور به در شود... شاید!

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

دندان!

پسرک عزیزم

می شود به دندان های آسیاب ت بگویی فقط یک هفته دیگر صبر کنند!!!

من این روزها سرم شلوغ است وقت ندارم

به وقت ساعت 5 صبح

#بدون_شرح!

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

قضاوت شاید وقتی دیگر!

این از اون ازدواج هاست که اصلا نمیشه حالا قضاوتش کرد

باید گذاشت تا زمان بگذره

به زمان نیاز داریم تا بفهمم چی به چی ه

ولی به همین اندازه گیج شدنم و غیره منتظره بودنش

نگرانم میکنه

نگران انتخاب هایی که میکنیم!

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

این دوره انتخابات هم گذشت

و برای من پر از اتفاق و درس بود

چقدر بزرگ شدم و چقدر یاد گرفتم

خدایا شکرت

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

از خانه نشینی لذت می بریم

و

کتاب می خوانیم

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

سوال!آیا واقعا از این که با اعضای خانواده توی خانه هستید، ناراحتید؟به نظرم باید زنان ما در سبک زندگی شون یه بازنگری جدی داشته باشندنمی فهمم که یک زن کنار همسر و فرزندانش در خانه، چرا باید احساس ناراحتی بکن فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

یک کتاب خوبخواندن این کتاب را توی این روزهای کرونا زده از دست ندیدقطعا حال دل تون را خیلی خوب میکنهحتی بعد از خواندن این کتاب دلم خواست یک کیک خوشمزه درست کنمو با یک شکلات داغ همسر را خوشحال ش کنمپ.ن: کتاب یکی ا فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:46

صفحه بندی